Om mig

Hejsan!

Tänkte berätta lite om mig själv.

Jag heter Michelle Bedrup och jag är född 1993.
Jag började rida år 2000 på ridskola, jag började rida shettisar, gick sedan upp på större ponnier vidare upp på storhästar.

År 2004 slutade jag rida på ridskola och fortsatte istället för privat tränare.
År 2006 fick jag en häst på foder som jag senare under det året köpte loss.
År 2007 fick jag min första tävlingsponny och startade mina första tävlingar, på henne startade jag upp till LC hoppning.
År 2008 fick jag min första stor häst, med honom har jag startat upp till 1 meter samt LB:1 dressyr.

Jag kommer nu under 2009 att debutera LA:1 dressyr (15 Augusti).
Jag tränar rörelser upp till Msv:b dressyr samt hoppar banor upp till 110-120 hemma.

Jag är en väldigt nyfiken och envis tjej som säger vad jag tycker och tänker.
Jag lever för hästar och satsar helt och fullt på dem.

Till hösten (17 Augusti) börjar jag på gymnasium och har såklart valt en häst linje på Jälla skolan.
I framtiden vill jag jobba med hästar, som försäljare, beridare, hästskötare eller proffessionell ryttare vet jag inte än.
För tillfället har jag två hästar som jag rider och tävlar.

Förutom hästar har jag även tre kaniner, en hund och en katt (familjen har 2 till) samt 2 hönor.
Jag bor i en egen lägenhet på 45m2, kök, wc, sovrum och vardagsrum, där bor även min katt och min hund.

Förutom ridning och hästar gillar jag även att läsa bra böcker samt umgås med familj och vänner samt mina andra djur.


Om det är något ni undrar är det bara att mejla eller kommentera.

Kramar Michelle


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0